Spiselig profilering – hvorfor?
Tilbudet av profileringsprodukter er i dag nesten uendelig. Hvilke produkter skal du benytte for å skape økt interesse og goodwill for ditt selskap? Produktene du velger å gi til mottakeren vil representere ditt selskap og du vil selvsagt at dette skal skje på den best mulige måten. Tanken er naturligvis at mottakeren skal sette pris på å få noe og på den måten minnes ditt selskap og få positive assosiasjoner. Tre argumenter for å velge spiselig reklamekonfekt når du skal profilere ditt selskap:
Smakssansen
Reklamekonfekt påtrykt din firmalogo eller budskap har den store fordelen at den stimulerer ytterligere en av våre sanser – nemlig smakssansen! Smakssansen kommer til å forsterke budskapet du formidler på den lille sjokoladebiten, konfektesken, dropset eller dropsesken.
Interessen
Drops eller karameller med reklame, i en skål på din messestand eller på resepsjonsdisken, drar til seg flere besøkende enn om du hadde fylt samme skål med reklampenner eller USB-minnepenner med samme reklamebudskap på.
Kostnadseffektivt
Reklamekonfekt er kostnadseffektivt! Hvor mange personer har jeg mulighet til å påvirke direkte – til den minste mulige kostnad? Med bare ett kg reklamedrops har du muligheten til å påvirke over 200 unike mottakere – til under en krone!
Ta en titt på markedets største sortiment av reklamekonfekt. Vi håper du finner noe som passer for deg i din kommende markedsføring og dine konkrete kampanjer. Har du spørsmål om hvordan Presenta kan hjelpe deg å benytte spiselig profilering så ring oss for personlig hjelp og rådgivning på 76 06 74 00
Hvordan skal ditt varemerke smake?